marți, 20 iulie 2010

Solutie anti-tzepari pe net

Ma gandesc ca este o solutie buna ca cei care au avut experiente negative pe net - au fost inselati, au fost pacaliti, sa transmita toate datele pe care le au despre tzepar si mai ales despre site-urile care permit - prin politicile lor permisive - ca diversi gainari marunti sa jumuleasca lumea de bani si sa isi bata joc de nervii si timpul oamenilor "naivi".

Sa le-o tragem si noi lor.... ochi pentru ochi.

Un sfat: daca urmariti in continuare activitatea pe net a tzeparului, transmiteti update-uri pentru a le aduce la zi... google gaseste orice e postat pe blogspot.com in primele pagini.

Deci incepem razboiul. Care e primul tzepar pe care il tragem in tzeapa?:)

6 comentarii:

  1. DULGHERU ANDREI , strada Intrarea Lanului , nr. 1, bl E,ap.3, Deva, jud. Hunedoara, telefon 0766411084. imi place ca raspunde masa la telefon si spune ca am gresit familia. id: dey_1987. ca sa va faceti idee cum arata un limbric d-asta http://hi5.com/friend/p90131408--andrei_andrei--html .

    RăspundețiȘtergere
  2. mai e un tzapar, mi-a trimis un mixer defect de 350 euro, mohanu emanuel din sibiu, nu mai raspunde la nici un telefon 0720590357, 0743788205
    djmany are cont pe okazii

    RăspundețiȘtergere
  3. TEPARUL BARBATEI LUCIEN,CI.IF.128148 CNP.173073214605 SAT.PANTELIMON STR.INTR.TOAMNEI
    NR.9A
    CONT OKAZII pantelimon_new
    telefon 0756467118
    vb frumos la fel cum te si tepuieste

    RăspundețiȘtergere
  4. id mess lucian.1973
    astea sunt ultimele se pare ca a avut el mai multe id-uri si nr de telefon
    id de pe okazii pantelimon_new e nou dar contul e vechi a fost lucian1973 dar dupa de mi-a dat teapa la schimbat,dupa ca am postat pe mai multe situri ce am patit,oricum se pare ca e din 28 sept 2010 postat pe un site,il mai gasiti si postat de altii
    EU AM PATITO CU EL INTRUN SCHIMB SI MI-A TRIMIS UN LAPTOP DEFECT SI CU ALTA DESCRIERE FATA DE CUM ERA SCRIS IN LICITATIE,DUPA CARE A STERS LICITATIA SI ACUM TOT EL FACE PE VICITMA
    ORICUM IL GASITI PE GOOGLE CA AM POSTAT PE MAI MULTE SITE-URI

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu Mohanu Emanuel - Sibiu si eu am patit-o .....i-am trimis un preamp , toate bune si frumoase din pacate nu a mai ridicat coletul si binenteles nu mi-a mai raspuns la telefoane dupa a doua zi...innainte justificand ca nu a venit pe la el agentu fancourier etc ....culmea am sunat la fancourier sibiu si am dat de agentul respectiv si mi-a spus ca a fost la adresa , destinatarul a refuzat sa ridice coletul spunand ca-l ridica de la sediu....cum vi se pare? ...din pacate am vazut aceasta pagina dupa ce i-am trimis....si uite asa bun de plata transport dus intors ...Atentie mare la omuletu asta ! Isi bate joc de voi daca aveti de-a face cu el ... asta-i nr de tel 0743788205 adr...Rahovei 71- Sibiu. Urat Urat !

    RăspundețiȘtergere